loading...
بزرگترين پرتال سرگرمى و تفريحى
admin بازدید : 93 جمعه 1392/07/12 نظرات (0)

gol اس ام اس تنهایی عاشقانه

می گویند دنیا بی وفاست…اما… قدرش را بدانید!!!!!

من دنیای بی وفاتری هم داشتم…!!

::

تاوان حرفهایی که این روزها نمیتونم بزنم و اشکهایی که نمیتونم بریزم….

تارهای سفیدیه که یه شب لابلای موهام میبینم….

::

زیر آوار آخرین حرفت جا ماندم…

لعنتی…

نمیدانی خداحافظت چند ریشتر بود…

::

دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه..

دوباره این دل دیوونه واست دل تنگه

وقت از تو خوندن ستاره ی ترانه هام

 

اسم تو برای من قشنگترین آهنگه..

آسوده دلان را غم شورسران نیست . این طائفه را غصه رنج دگران نیست .یاران باری اگر هست ببندید .این ملک اقامتگه ما رهگذران نیست.

::

گنجشک بر جنازه ی گربه می گریست که اینک با این همه زندگی چه کنم؟ کاش بودی!

::

خیلی تنهم دلم گرفته!!!!

اخه این چه زنگی که ما داریم

::

مرگ انســـان زمـانیســت که نـــه شـــب بهانــه ای بـرای خـــوابـیـدن

دارد و نـــه صـــبح دلیلی بـرای بیــــدار شــــدن

::

تقصیر ما نیست !

بعضی ها

خودشان میخواهند که یادگار شوند

نه ماندگار . .

::

خیالت همیشه هست

اما امروز دلم خودت را میخواهد

نه خیالت را…….

::

وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی
اما بخند
من به همان زیبا که “تر” نیست ، قانعم . .

::

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم
“وابستگیها”
وام های کوتاه مدتی هستند
با بهره های سنگین . . .

::

برای من
“مهر”
در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز . . .
اس ام اس عاشقانه سنگین

کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند
از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که
بتوانی در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :
“خوب نیستم . . . “

::

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون
اما چه سخته اون روزی که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش . . .

::

با هرکه نشستیم ، دل از او نشکستیم
بر جام می و می کده ، مردانه نشستیم
هرچند که این جام پر از جور و جفا بود
خوردیم ولی حرمت ساقی نشکستیم . . .

::

اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟
اونی که خیلی دوستش داری ؟
یا اونی که خیلی دوست داره ؟

::

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .

::

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !
از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “
فهمیدم
پای ” او ” در میان است . . .

::

تنهایی یعنی :
ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

::

خدایا آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم

تقدیر من است

یا تقصیر من؟!

::

اینکه مرتب خودتو به دیگری یادآوری کنی تا فراموش نشی عجیب غم انگیزه!

::

گریه کن بشین عکس عشقتو ببین….

ولی جای گله نیست عاشقی یعنی همین…

حق داری بهونه از هر چیزی بگیری….

ولی حق نداری بری….

::

عقاب همیشه تنهاست ولی لاشخورها همیشه با همن

::

تنهایی هم از چند لحاظ بد نیست…دیگه منتظر پیامش نیستی…

دیگه از کاراش دلخور نمیشی…دیگه نمیترسی که بهت خیانت کنه…

::

گاه آدمی تنهاتر از آن است که سکوتش می‌گوید…

گاه تنهایی تنهاتر از آن است که دیده شود ….

::

دلــتــنــگــم!!!

آیــنــه ی اتـاقـت را بــا آیــنــه ی اتــاقــم عــوض مــیــکــنــی؟؟؟

ایــنـکـه فـقـط مـرا نـشـان می دهـد…!!!

::

حـرفـای قـسـمـت تـنــهـایی چـرت و پـرت نـیـسـت!!! فـــقـــط خـودمـان مـی فـهـمـیـم چـه نـوشـتـیـم

::

هــــــی بــــا تــوام!!!

اگه می بینی باهات بازی نمیکنم رو حساب بلد نبودنم نذار!!!

اینو بدون که من بازیامو بچگیام کردم

::

دردناک است!دوست بداری وگمان کنی دوستت دارد درحالی که او یگانه هستیه تو باشد وتو یکی از هزاران لذت او.

::

نمیدانم کجای بازی ما اشتباه بودکه تودیگر همبازی من نیستی

ومن هنوز گرگم به هوای تو……..

::

خـــســتــگــی ……

و

تـــنـــهــایـــی ……

دوتـــا عضو ثابت که باهمن همیشه….

::

می دانم خیلی غلط می کند … ،

ولی چه کنم … ؟!

دل َم تو را می خواهد …

::

کوتاه بیا … ،

سر َم به شانه ات نمی رسد برای ِ گریستن …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 13,873
  • بازدید کلی : 68,547
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

      محل تبلیغات متنی شما 

    (فقط 1000 تومان در ماه)


      محل تبلیغات متنی شما 

    (فقط 1000 تومان در ماه)


      محل تبلیغات متنی شما 

    (فقط 1000 تومان در ماه)


      محل تبلیغات متنی شما 

    (فقط 1000 تومان در ماه)


      محل تبلیغات متنی شما 

    (فقط 1000 تومان در ماه)


    آیا میدانید؟
    پشتیبانی سایت